L O N G T I M E

Hej kära du! Det här med att ha en pojkvän fem mil bort tar på krafterna kan man tycka när man sitter där på bussen eller när man håller på att somna när man kör bil men till slut, när man är i hans armar och känner doften av hans mjuka hår, ångrar man ingenting. Han är bäst, min karl. 
 
Nog om han, hehe. Det märks att skolan har dragit igång och någonstans i min hjärna känner jag att fy fan va roligt det är, jag kan itne förklara det, ibland är det jobbigt, men mestadels är det så jävla roligt att lära sig saker som man tycker är roliga och intressanta. Det är det bästa med detta året, läser inga kurser jag inte tycker är tillräckligt intressanta nog att ödsla tid på. Känns bra. 
 
Hann även med en liten kortislunch med T idag, det var trevligt att ses igen. Du är bäst. 
 
Så, vad händer framöver då? I helgen ska jag jobba, men på fredagkväll ser det ut att bli mys med Kvinten, det är välbehlvligt eftersom vi inte riktigt haft någon riktigt "get togheter" pga att alla har hållt hus på olika breddgrader. 
 
 
 En bild sedan usa, colorado, Denver, Red Rocks. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0