THE DAY

HEJHEJHEJ, har så himla mycket energi så det är inte sant. Har varit en mycket bra dag. Idag släpptes nämligen vilka som gått vidare i musikfestivalen i skolan ( vi har fått skicka in egenskrivna och producera våra egna låtar). Lärarna hade gallrat ner ca 40 bidrag till 16 stycken. Det sjuka är att jag fick med TRE stycken. TRE. TRE. TRE. Man fick bara skicka in tre stycken så två har jag skrivit själv samt en har jag och Simon skrivit ihop. Åh det ska bli så himla kul! Delfinalerna och finalen kommer vara 21,22 och 23 oktober. BE THERE!
 
Sedan hade jag naturkunskapsprov, det gick super bra! Efter det hade jag ett svenskatal att framföra för klassen vilket också gick fantastiskt. Efter det hade jag och mina fina vänner en härlig låååång rast, sedan avslutades dagen med engelskalektion och sedan bar det hemmåt i bilen runt 5. 
 
Drog sedan in till xforce och tränade lite med mamam, skönt. NU ligger jag här i sängen och känner att jag är låg, vilket betyder att jag måste äta IGEN. Livet är inte lätt, men idag har det varit hyffsat lätt. Gud va jag älskar mitt liv, och min pojkvän. Haha <3
 
 
 
Bilder ifrån den senaste veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0