LIVET ÄR NÅGOT FINT

Det många faller på handlar inte om att känna eller att tycka
Det handlar om att våga släppa taget om det du tidigare visat
Vi är här, nu, idag tillsammans för att klara oss igenom allt det mörktblåa
Alla de där konstigt uppblåsta människor som inte vet varken ut eller in
Dom spelar ingen roll i slutet
I slutet är det bara vi som kommer att släppa taget, känna och tycka
 
 
 
- Har jobbat
- Umgåtts med min fina
- Ätit skaldjursbuffe
- Varit på bartömmning 
- Ätit kebabb med min T
- Skrattat tills min mage fått 6 pack
- Varit hög och låg
- Kramat om min bästa farmor
- Klappat våra kycklingar
- Och nu, ska jag sova första natten utan min pojke denna veckan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0