FEELING WORTHLESS

Har mått skit dåligt i några dagar pga mina dåliga värden, har pendlat mellan 1,6 till cirka 14 vilket inte alls är särskilt bra då en normal person ligger mellan 4 och 6. Man blir trött, får ont i huvudet allmänt hänging och seg. 
 
Trots detta drog jag mig iväg till gymmet idag och körde det jag orkade, först 25 min cross sedan 25 min intervaller på löpet. Och sanningen är att man mår så sjukt mycket bättre efteråt och mina värden lär vara mycket bättre imorgon. Hoppas det blir lite stadigare så jag slipper lida av detta framöver. 
 
 
Everything will be okay in the end. 
If it's not okay. 
Then it's not the end. 
- Ed Sheeran
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0