DREAMY

 
 
 
 
 
Jag får magknip, det drar i kinderna och jag vet inte vart jag ska ta vägen av all frustration. Jag älskar så mycket, men vet inte vad jag vill. Känner ni aldrig såhär? Vad ska man göra efter skolan? Vad vill man göra? När jag får dessa tankar innanför pannbenet brukar jag gå in i min interiörmapp på datorn, fullproppad med tumblr sidor som helt enkelt bara levererar. Då vet jag, att jag dels inte är ensam i mina tankar, utan att det dessutom inte spelar någon roll för tillfället. Allting kommer ordnas och bli bättre igen, oavsett om du har pengar i fickan eller inte. 
 
Denna texten gick inte helt ihop, men det är så det blir när fingertopparna dras över tangenterna ibland, stundtals klaffar inte allting. Det jag mest ville visa var att interiörmappen på min dator alltid leder till glädje och lycka även om man är deppig över framtiden eller inte. Den är helt enkelt gjord för att inspirera och passionera människor och framför allt mig. Då vet man att allting kommer ordnas och bli bättre igen. För allt detta är så jävla fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0