+ & -

Förlåt mig för min fruktansvärda inaktivitet. Jag ber om ursäkt men har haft så in i norden mycket att göra i skolan och min ångest har svällat över. Nu har jag checkat av den och känner mig lugnare än någonsin. Imorgon ska jag och de flesta av mina skolkamrater till Göteborg på framtidsmässa, det sak bli spännande och intressant. 
 
Annars då? Jodå, allt är som vanligt + och - =
+ Göteborg och mässa imorgon
+ Ingen ångest över skolan (iaf i måttlig mängd)
- Jobbhelg 
- extremt tråkigt väder
- att jag bara lyckades trycka hem ett ynka litet linne ifrån Isabel Marant för H&m, gud va fint det är
+ Linnet då, som jag faktiskt kommer få om några dagar! haha
+ MUSIKAL, det enda som jag lyssnar på nu för tiden. 
- Tröttheten som dämpar vardagen i dessa mörka tider. 
 GE OSS SNÖ. 
[ förra julen ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0