E T T T A G S E D A N

Man kan väl säga så att NU har jag landat. Jag har även jobbat, haft en gnutta sommarlov, umgåtts med min finaste och flänkt fram och tillbaka med min kärlek. Det känns att sommaren är över och nästa vecka börjar jag trean. My last year, FINALLY, yeah right, to be honest, im a bit scared. Samtidigt som jag vet att detta sista år kommer bli det glassigaste av dom alla. Det känns så jävla fett. 
 
Jag har sån ångest, vart jag än vänder mig ser jag kläder, jag har sån klädångest. JAG MÅSTE HANDLA. Jag är för kräsen när det kommer till Lidköpings utbud av butiker och blir så arg på mig själv när jag inser att det är så. Jag vill ha mer, jag vill ha ett utbud som jag VET kan finnas på andra ställen. Å andra sidan är väl det någonting som är bra, skulle jag tro. 
 
I vilket fall så vill jag införskaffa min en ny väska. Självklart, ni som känner mig vet att det finns bara en enda väska i hela världen för mig och det är en Chanel 2,55. Med tanke på att den ligger på lite dryga 25 papp och det är en bra bit till Paris så får den vänta, åtminstone ett litet tag (eftersom jag fick en Paris resa av viktor i 18 års present). 
 
Den väska som jag är aningen intresserad av nu är inte alls lika långt borta och något billigare. En Balenciaga, så himla fin och användbar. Formodligen i svart då. Jag och Vike ska upp till stockholm om några helger och så måste jag ha bestämmt mig... får fundera viadare. 
 
Men, kul att va tillbaka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0