E A R

Har varit på sjukhuset idag, twice. Har varit med om det mest onda jag gjort i hela mitt liv. Det va nämligen så att när jag kom till sjukhuset idag och läkaren skulle kolla i mitt öra igen så hade hela örongången, precis som jag hade trott, svullnat igen, TOTALT. Det jag då fick göra var att trycka in en 3-4 cm lång tops liknande sak. Den känslan när han tryckte in den i örat när det var heeeeelt igen svullnat, den var inte magisk precis. Fy fan va ont det gjorde, och har fortfarnade ont efter det. SÅ nu går jag alltså omkring med en sak i örat som ska vätas ner med alosolsprit var 4 timma ungefär. Och det mina vänner, DET SVIDER. 
 
 
Hoppas det blir bättre tills i morgon i vilket fall. Men mest av allt att det är helt borta tills om en vecka för på fredag åker jag och min bästa till Stockholm och ska ha så himla mysigt. Kommer bli så himla bra om allt har ordnats till dess. 
 
Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0